I made this widget at MyFlashFetish.com.



Saturday, October 9, 2010

~SeMaLaM~

aku tak tau nak mulakan cerita mcm mna...
sebb mood aku hari ni terlalu hepi sesgt..
smpai nk wat keje pon tak boleh..
OMG!! bahaya2..
adkah aku dlm dilema..
hahahahah..
tut..............
rahsia...

semalam aku gn kwn2 aku p beraya lagi..
dan semlm la aku last pose..
hurey.... 
aku dah merdeka pose..
korang dah beh pose?
belom kan..
ha jgn lewat2 ganti..
kang berdabel la korng kene ganti..

smlm C DIE ikot beraya..
hehehe..
tak sngke lak die nk ikot..
And amik kiteorng keje..
maaf ye awk kteorng dere awk buli awk..
wlaupon awk jwp TAK PE TAK KISAH..
SYE OK..
sye kesah ok... 

kiteorng berkumpul kat uma aku..
dieorng terus beraya sekali sementara tggu aku siap..
mak aku..
mak : hey aku ingat tak ade orng ingt rozy je
rozy : ade la cik..shiba ni suh kiteorng dok luar..tak bg sye masuk..
mak : aku ingatkn tak ade orng..
aku : ade kn akk dh bgi tau
aku : mak tu la fairuz..
mak : eh muke die mcm sepupu ko..
aku : tau tak ape sidik kan..
mak : ah ha..

hahahahaha..
awk2 muke awk cm sepupu sye..??
tpi bile time raye uma kak su..
kak su ckp muke awk cm muke clon jima (hakim)
jeng2...
gelemer le awk..
hehehehe..


apa2 pon orng nak ckp.. awk tetp awk kn..
haaha..tul tak?
betol kn...
maceh la kat awk..
sudi dtg uma sya lyan kerenak mak sye..
hope awk tak serik ea..
nnti dtng lagi...


hmmm...
aku hepi sgt2 smlm..
time nk blik lak...
hehehehe..
almaklum la first daytak  tau uma..
mase tu kiteorng dere DIE..
kitorng senyap je dlm kete..
Rozy : ba biar je ba diam je kite tgok de nk kemana?
aku : aku diam je la..
aku : zy die nk hntar aku blik dulu la..
rozy : biarkn je..tgok kn je..
DIE : peh binggit...
keteorng pon gelak..
hahahahaha..
cian awk maafkn sye ye awk..
time tu sye tak smpaihati tgok awk tercari2 jln...
tapi orait gak awk tau mne nk tuju..
Rumah Saya... : )
tak pe baru2 lagi..
hahahaha...
belajo2 la ye... ;)


p/s: awk maceh byk2 sye hepi sgt2 smlm sye hargainya..ko pon rozy hehehe..ade umo yg pnjng kite jmpe lgi same2 ok..kali ni shapie kene ade lak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...