I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 14, 2011

tipah tertipu tipah

salam semua..
ai sey tersebut la kisah..
taib....jeng jeng jeng...

semlm aku dilnda kebosanan..
tetibe je cozen aku dtg uma atok ct...
ape lagi ajk le beliau tu jenjln...
dlm perjln tu kmi borak2 la pasl hari ni cozen aku nk kawen..
nk gune pengapit la katekn...

setibanye uma beliau di sawaring...
tup...tup...cozen aku ni tetiba ajk g tangkak...
dengan ati gumbianye aku pon ikot la beliau2 ni...

smpai je kat tangkak peh....!!!!
pnjangnye bazar tangkak...
mcm2 kami beli...
ade 1 kedai jam ni aku berminat..
tertarik menarik samapi terbeli..
hahahahaha..
jamnye sgt la simple and menarik...
wah!!!!!
nk tgok ke???
hmmmm nnti la sya tnjuk kat korng ye...
nnti sya wt cerita khas tuk jam...

hmmm dh penat jln2 kt tangkak tu..
kami pong balik lorh..

sampai je uma atok...
aku tgok cozen2 aku sume tak ade kat uma...
adeh!!!
parah aku...
aku mmng tak suke dok sorng tak ade kwn...
sekali ni..pakcik aku bgtau aku..
dieorg g melaka mlm ni..
peh!!dgn bingkasnye aku pon cll la cozen aku ni...
cll2 tak angkat...
cll adek aku pon tak angkat...
cll tnanag cozen kau ni....
samat die angkt..
aku pon ckp la mcm ni...
jaja kat ne..???.die ckp kat pancoh la mcm tu..
pastu aku sakp la....kongr nk g melaka kn...amik la aku...
aku tnye lagi...anje ade tak kt citu???die ckp tak ade..
pastu die cm pelik la tetiba aku ckp mcm tu..
die pon tnye aku...ni sape???aku pon jwp la yayang la...
hahahahha....dgn kepelikn die ape yg aku ckp..aku pon ckp la nnti la aku cube cll die blik..
pastu aku cm org cacing kepanasan jln la 1 uma atok aku ni cri diorg tkot kene tipu...
jln2 masok blik cni tak ade g dapo tak ade..
last 1 blik ni aku tgok ea...cm ne mereka2 ni leh ade kat dlm blik ni...
aku pon..letak tepon...
dh agk aku kene tipu dgn mereka2 ni...
siot.....aku dh nk hmpir mengis dh...
hahahahahahahahahaa....
semu ketawe...
yg aku tak leh blah tu pakcik aku nenek aku bekompot nk kene kn aku..
ciot....hahhahahaa...
akhirnye aku dtipu trtipu dgn mereka2 ni...

the end

p/s: oooooo kene kn org ea...tak pe2....tpi sonok wt pekare yg tak disngke2 kn...huhu....thkns le kenekn org ni....i'm so  hepi....smpai skng tak leh lupe....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...