I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 16, 2011

weyyyyy kami bersua kembali...

salam..
hari ni cite pasal mmbe2 ILP PEDAS yg lame gile tak jumpa..
esok hari sabtu so mmbe aku stey uma..
rindu gilos dgn mereka2 ni..
ni pong sbb hasnuren nk kawen ahad ni..
walaupong tak ramai yg turun kami akn berjumpa jgk..


Taniah nuren akhirnya berakhir status bujang ko..
aku jep lom lagi..
pas ni aida lak..
aini dh slamat akhirkn status bujang die...
wowow...intan tak tau lagi...
wa eton skang dh ade boy..huhu...
taklame lagi la tu..merase lagi aku nk mkn nasi minyak..
hahahahahaha...
bagus la kwn2 ku..
moge2 korng semua bebhgia...
dh bhagia tu jgn lupe aku lak...


ni tetiba nk nanes2 ni..
adeh...
akn dtng nnti kite bersua blik tak agk2...hmmm
tak sabo nk jmpe korng ahad ni...
kali  ni lau jmpe msti berjurai air mata...
dah rase dh ni...
betape windu gilos aku kat korng....


tak tau nk sakap ape lagi...
mmng ati ni terlalu windu sesgt gn korng...
hope so smpai bile2... kite still berhubng walaupon ssah nk jmpe semua...
love korng sesgt2nye.....
T_________________________T


p/s :: nuren , aini , aida   moge berhagia smpai hjung nyawa korng..jgn lupe kiteorg yg singel2 ni..hahahahaaha......

Friday, June 3, 2011

DEBAR-DEBAR JEP.....


salam....
dupdap...dupdap...dupdap.....
wahai hati kenapa bedebar2....??
dh mcm irama dangdot dh bedebarnye...
tak selese lorh.... :(

dupdap....dupdap...dupdap....
jgn la betusan mcm ni...
dh 4 ari wat pangai hati ni...
adeh...........
tak larat la nk layankn....

dupdap...dupdap...dupdap....
plz...plz.....plz.....
berhenti lorh....
ater mkin kencang lak...
erghhh.......
kecut berot pong ade ni...
aisey tak kn nk kene mara lagi kot..
jgn2.....mintak2 baik2 jep..
jgn burok2....
takot lorh......

ade sape2 boleh bgi petua...
help me please....
tak leh tahan la.....
nak wat teje pong...ape pong tak boleh......
bak kate kompolan MAHARAJA LAWAK JAMPU tu......
Ape poooong tak boleh.......

^_________________________^


p/s :: tolong!!!!!tolong!!!!!tolong!!!!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...