I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, September 25, 2010

::rindu:: O_0*

..RINDU..
huhu...
dulu2 best...
keje kat jima..
nak tau nape?
kiteowng ni sekepale..
gaduh ke tak ke ok je...
ttap bersatu...
biase la keje kan..
bile tgok pic ni WINDU lak..
nak2 kat rozy and are-ti..
nk tgok.....

 ni kat ofiz jima..
windu kat korng..
hahaha...
tp2...
dak pakai tudung ijau,ungu and coklat tu..
maseh lagi ade kat jima..
hehehehe..
tak tau la npe setia sgt kiteowng ni kat jima..
hmmm..
rezeki masing2kan..

ada lagi.....

ha pic ni kiteowng kat boling..
mase ni cuti buruh..
ye ke..??
entah la aku pon tak ingat..
hahahaha...
tp yg penting mase ni sume staff jima turun..
aku,rozy,kak asna,kak anis and atie..
hehehehehe..
best sgt2...
WINDU..

yg ni lak kat danga bay..
mase ni kak anis and kak asna dah balik..
best la..
huhu..
kelakar pon ade..
time ni tak boleh blah..
coz kiteorng giler2 bwak beca...
hahaha...
nak tertombng beca tu pon ade kteowng kejekan...
hehehehe...
>>WINDUnye<<

hmmm yg ni aku tak boleh blah..
rozy last day mase ni..
eh ye ke?..
aku lupe...hmmm agknye la kot..
die dpt keje kerajaan..
aku ngti pat die..
sedih...
coz kiteorng rapat..
tp2.....alhmdulilah kiteowng stil contek lagi...
skng pon rozy dah dok sekg ngan aku..
hehehe...
bile2 leh jmpe n kuar...
best........ :)


setiap tahun staff jima mesti pat staff baru...
tahun lepas sorang..
tahun ni 2 orng..
huhu..
dahsyat...
tapi2 aku ,kak anis and kak asna..
masih ttp di hati jima..
cehh!!!
ye ke...??
kowng rase ape??
hmmm..
 tak ade rezeki lagi nk ke mane2...
ye tak..
agknye tuhan dah tntukan kot keje kat jima memanjang..
hahahahaha...


korng pasan tak..
setiap pic aku bgi ni..
muke yg same ade kan...
yg lain tu asik berubah2 wajah..
pham tak aku bg tau ni..
hahaha..
tak phm..
phm phm kan ye..


p/s : hmm walauape pon korng sume mmng best dihati ku..love korng sokmo.

Friday, September 24, 2010

::hahahaha::

hahahaha...
kenape aku ketawe?
sbb?
 nk tau x ?...
hehehe..
malu nk ckp...
tp2 kene ckp...
hehehe...
kwn2 kat pat keje dah pasan...
kite ni dah demok....
wooow..


ye ke....
nk tgok....




ah..tgok2 demok ke?












yang ni2 lak...                                                              



hehehe...
biase je kan...
ttap ayu...
ceh!!!
puji sndiri lak...


hmmm...
skng aku dh hepi...
pale tak serabot dah..


tp2...
pale ni ingat nk mkn je....
huhu...


p/s : thks kwn2 hope puji2 tu ikhlas...
        aku syg diri aku skng....year!! 0_o

Monday, September 20, 2010

::rajin::

pagi2 aku dah bangun..
besemangat nk memask mee bandong..
hahaha...
tetibe rajin nk masak..
hahahaha...
tak sangke sey...
nk jdi sesuatu yg tak pernah nk jadi...
ank sape?
ank mak ayh sye..
huhu tah ape la rase..
cuak gak..
takot tak sedap..
almaklum la baru nk jinak2 memasak..
heheheehe...


















tgok tu huhu terliurkan..
sedapnye....
ni masih kan atas dapo..

















huhu ni yang dah siap...
nyam2 sedap...
jempot mkn....
masih mak mmbantu saye...
lau mak tak de mee bandong tak cedap..
hahaha..







Tuesday, September 14, 2010

rayo2..

huhu...
nak kongsi2 ni..
cini la...
nak degar tak...
tahun ni raye best gile..
coz begerak sendiri...
driv sendiri g uma kwn2 n sedare mara...
huhu...
uma xbf pon g...
nsib baik die tak ade..
hahahaha...
mmng seronok la tahun ni raye...
tapi2....
kiteorng tak pat habiskan raye....
setiap uma pose pic hehehe...
nak tgok...









ni kat uma makcik xbf aku..
ade lagi...









ni kat uma mmbe aku amer...
huhu...best2....







ni pulak kat uma jebeng...
hahaha... 
ni bodigat aku...
hehehehe....
















ni kat uma mmbe kazen aku...
dimana2 kiteorng same2..
mmng best...
dari kecil samapi beso..
sume layan sekepala....
best r...
hmmm...
tahun depan insyallah kite raye lagi...
pada kwn2 ku yg aku tak pat singah uma beraya..
mintak maaf byk2 ye..
tak sempat...
next year raya insyallah aku sempatkan beraya uma korng sume k...
hahaha...


p/s :: couzen2ku tahouwn depan kite raye same2 lagi k...
         :LoVe: 0_o :LoVe: korng sume..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...