I made this widget at MyFlashFetish.com.



Sunday, September 5, 2010

::masih menjadi persoalan::

hari ni aku g solat terawey..
tapi...
otak aku melayang pikir  pasal DIE..
aku masih tertanye2 ape motif  DIE buat aku jdi smpai mcm ni..
sampai aku jatuh cinta,syg,kasih bagai kat DIE?
KENAPA??

KENAPA??
yg kukuh skang DIE tuduh aku..
aku mara DIE dpn mak aku...

korng pikir ape???
mcm tak logik...

puas aku pikir...
smpai skng aku sedar..
DIE mmng kencing aku...
DIE pandai pncing aku..
sampai aku jatuh cinte,kasih,syg...

sedih tak sedih r..
bila aku sedar skng..
DIE dah bodoh2kan aku..
dah main2kan perasaan aku...
KENAPA?

banyak persoalan skng dlm otak aku...
aku nak jugak jumpe DIE 1 hari nnti..
sebb aku nak kepastian KENAPA DIE buat aku mcm ni...???

KENAPA DIE hancurkan hati aku...
aku dah syg gile kat DIE...
DIE balas balik mcm ni...

yaallah...berikan hambamu ini kekuatan...
petunjukmu...
aku tak boleh terima atas keputusan dan jawapan yang DIE beri...
dekatkan diri aku ni untuk DIE seketika yaallah..
tuk aku mencari jawapan selama ini aku cari..
aku keliru yaallah..
dan aku tak sngka DIE tinggalkan aku mcm tu...

tup2 dah ada penganti baru dlm hidup DIE..
yallah..
berikan aku petunjuk dan kekuatan tuk aku berdepan dengan DIE yallah..
aku tak boleh tahan lagi tuk pikir ni semua...

adakah DIE dah tau aku dah tau??
adakah DIE mng takut tuk bedepan dengan aku??
yallah kau dekatkn diri DIE yallah pada aku..
aku nak jugak jawapan yang kukuh...
selagi itu otak aku tak akn terhenti pikir masalah ni yallah..

aku tak sangka yallah DIE tipu aku...
punah perasaan ni yallah...
KENAPA?KENAPA?KENAPA?






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...