I made this widget at MyFlashFetish.com.



Thursday, March 10, 2011

MY BESDAY

Hello2...................
hai semua......
09.03.2011 hari rabu..
dah berlalu sudah...
huhu itu la hari lahir aku...
alhamdulilah umo aku panjang lagi..
syukur2...

hmmm smbot besday cm mane???
alhmdulilah..walaupon tak semeriah mana..
aku ucapkn terima kasih la yg wish2 besday aku...
ramai gak la yg wish..
heheheehe...
termakso la sepupu sepapat,adek beradik,mak cik2,kengkawn2..
terima kasih byk2 wish ye..
itu pon dah cukop tuk jadikn hadiah aku..
wahla.......

tahun ni aku pat hadiah tak semeriah dulu2...
sobab dah beso..
lagi 1 ekonomi meleset..
hahahahaaha...
tapi tak ape yg memberi dan  tak memberi...
aku ucapkn terima kasih la bebyak..
heheehe..

besday ni pon aku smbot same dgn kwn bekas sekerja jima aku..
name die rosyibah..
tarikh lahir kami same..
cume tahun je berbeza....
akk ku terima kasih bgi hadiah..
mmng suke boxz tu..
cantik...
pandai kamu pilih...
heheheehe..
 hmmm ape lagi la ckp ye...
terima kasih terima kasih terima kasih...
hehehehe..

p/s :: tq all 4 my besday... :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...