I made this widget at MyFlashFetish.com.



Wednesday, January 26, 2011

Perfect

Perfect..
hmmmmm....
kadang2 bile terpikir nak merase ape orng lain ade..
tak kire la ape2 pon..
kebaikkn...kesmempurnaan,mcm2 la..
tapi kenape ade je yg tak PERFECT...
hmmm terpikir tak??
ape puncenye???
ape sbbnye??
kenape??
boeh jadi mcm tu..


manusia ni lemah segala halkn..
kadang2 terlebih kadang2 terkurang..
hmmmm...
contoh aku la...
aku nk jadi ape orng lain ade..
tapi orng lain akn kate aku ni tak ade pendirian..
suke ikot2..
tapi aku tak kish ape orng ckp..
sbbnye aku nk merase ape selame ni aku tak rase..
bile terpikir balik...
aku tak layak nk dptkn ape yg orng lain leh dpt..
kadang2 sedih gak bile terase bende yg aku tak le ade..


contoh pergaulan la..
kdng2 bile kite ade BFF..
terase tak diendahkn...
mcm mane nk ckp ea..
hmmmmm...
nk kemane2 la...
asik orng tu je....
lau daet same2...
beborak jauh sekali...
jeles???jgn pikir mcm tu..
manusikn ade keingn same...cume berlainan care..
cehwah!!!hehehe..
betul tak???
dlm hati sedih je meraung2 nagis..
serbe slah.....
hmmmmm...
tapi tak pe mybe perasaan  je...
org kate jgn sngke burok...
hmm..
tapi lau betol la ape yg  disngke..,,
hmm tak tau la nk ckp..
serah je pd yg berkuase...


yaallah aku tau aku ni insan yg lemah sgt2
terase sedih bile tak dpt atau tak  tercapai ape yg diinginkn..
insan2 yg bijak sne.terase tak layak tuk bergaul insan begitu..
tapi ingin terase seperti tu..
bagaimana yallah...????
terlalu kerdil aku ni....
kenape yallah aku tak seperti mereka??
sedih terasa bila tak setaraf seperti mereka...
terase ingin berjauhan dri mereka..
haruskah begitu....
hmmmmm.... :'(


p/s::bile dgar lagu ni sedih lak...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...