I made this widget at MyFlashFetish.com.



Monday, November 29, 2010

HARI PERTUNANGGAN

27-11-2010 SABTU..
terciptala kisah..
cozenku di milik owng..
iaitu lokman tunangnya..
owng nogori sombilan..
syukur majlis berjalan lancar..
amin2....
tahniah ye cik atie...
huhu..

ape pon ni la pic2 pertunangan die..
aku nk kongsi2 gan korng sume..
let see oke..

ni la hasil hantaran die untuk blah lelaki...
simple tpi menarik..

bersama tunangnya lokman..
same padan..

huhu ni bersamo bakal mertuanye..
konon2 lorat nogori ckit..
huhu...

ni bersamo ayahandanye..
and2 ank buahnye ..
ank buah aku gak..
huhuhu...

ni bersamo ibundanye...
di sebelh kanan..

huhu...
cun tak??
time nii sume cm artis..
kenape??
sume kat dml uma tu tgok kite  owng...
huhu feymes gitu..
hehe..
agknye cute sgt..
nk2 aku..
hahahahahaha...
so sweet...mmng syantek sgt..

ni bersame gan aku..
cantikkn...hehehehe..


KEESOKKAN HARINYA..28-11-2010 AHAD..
sebelum balik JB..
kiteowng jenjaln beli belah..
you see this..


konon2 beli belah..
hahahaha..

last sekali kiteowng p minom ABC
kat kedai Atan..
huhu cedap...
penat layan dak2 ni..
nak2 dak kecik ni...
best sgt2 mase ni...

p/s : next day insyallah aku trun muar lagi..cozen2ku t kite p jenjln lagi..Kepana Ramadawati semoge kekl hujung nyawa and tahniah selamat menjadi tunanggan orang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...